آلبوم عکسهای وبلاگ نه ماه و نه روز

قصه به دنیا اومدن پسر ما (تصویری)

آلبوم عکسهای وبلاگ نه ماه و نه روز

قصه به دنیا اومدن پسر ما (تصویری)

عکسهای تابستانه

 

می خواید اسلاید عکسهای سام رو ببینید... اینجا کلیک کنید.

 

 

این لپ ماچ کردنی نیست؟؟؟ 

 

چی خوشمزه است؟؟؟ 

 

 این قطارو یادتونه؟؟؟ 

 

 

سام و قطارش... 

 

سام تو سرزمین عجایب 

 

 

 سام تو سرزمین عجایب 

 

 

 

سام تو آشپزخونه 

 

 

سام تو آشپزخونه 

 

 

سام میخواد بره مهمونی 

 

 

سام قبل از مهمونی 

 

 

ژست خوشمزه... 

 

 

این ژست هاش منو کشته.... 

 

 

 

صبحونه 

 

 

آدم نمی دونه صبحونه بخوره یا لباشو... 

 

 

خامه عسل... 

 

 

خامه عسل.... 

 

 

فشن پسر 

 

پسرم برای خودش کلی فشنه... 

 

اگه سام دختر بود.... 

 

 

اگه سام دختر بود.... 

 

 

سام تو فرحزاد 

 

 

سام تو فرحزاد 

 

 

سام تو دیزین 

 

 

سام تو دیزین 

 

 

سام تو دیزین 

 

سام تو دیزین 

 

 

سام آبکشیده... 

 

 

سام آبکشیده... 

 

 

 

تولد عرفان 

 

 

سام تو تولد...  

 

 

می خواید اسلاید عکسهای سام رو ببینید... اینجا کلیک کنید.

نظرات 11 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:51 ب.ظ http://www.cassper.blogsky.com

سلام به مامان و بابایی و سام کوچولو

نازی چقدر دوست داشتنیه خدا حفظش کنه .واقعا بچه داری مسولیت خیلی سنگینیه من از وقتی خاله شدم منو به اجبار با این مسولیت خطیر اشنا کردند. واقعا سخته..........

خوشحال میشم بیاین اون طرفا و عکس کوچولوی ما رو هم ببینید.

سلام... دقیقا همین طوره که شما می فرمائید.... میرسم خدمتتون.

هستی یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:39 ب.ظ http://www.hastimohammad.blogfa.com

چه عکس های زیبایی
خدا براتون گل پسرتون رو حفظ کنه

سلامت باشید... میرسم خدمتتون.

سحربانو سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

الهییییییییییییییییییییی
چه مردی شده این پسمل کوچولو.
خدا حفظش کنه:)

سلامت باشید.... ممنون.

مهشیدجیگملی دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:23 ب.ظ http://mahshid2222.persianblog.ir

سلام باباومامان سام...خوبین...

چه خملااااااااااااااااازشیطونیای سام...

وااااااااااااااااااااای چه قده این گل پسرنازه...


همه عکساشودیدم...خیلی نازه ...


اسفنددودکنین...


من مهشیدم...اگه قابل بدونین خاله کوچولوووووووووه سام بشم...


من عاشق نی نی هستم...میدونی اونجایی که بعدازحموم تومبل نشسته منوکشته...بعداونجایی که یه چشمش بازه ویه چشمش بسته هم محرکس...حالااونجایی که مقعنه سرکرده وای میخوام بخورمش

سلام... ممنون
شیطونیهاش که میرسه.
شما لطف دارین.
خیلی خوشحالیم که سام یه خاله جدید پیداکرده
شاد باشید.

مریم مامان طاها پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ق.ظ

سلام
ما هی باید منتظر بمونیم تا بابایی سام سالی به ماهی ما رو به دیدن عکسای سام کوچولو مفتخر کنه....از طرف من ببوسیدش حتما الان کلی برای خودش آقا شده....ما منتظر خاطرات و عکسای جدیدش هستیم

حتما عکسهای جدید رو میذارم... حتما.

نسیم شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ب.ظ

سام برادر آرین رهبری نیست ؟ خیلی به اون شباهت داره البته دور از جونش . ایشاله که زنده باشه.

من ایشون رو نمیشناسم... ولی سام برادر نداره.. شاد باشید.

زن عمو سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ق.ظ

وای چقدر جیگره این سام چوچولو
حتماْ واسش اسپند دود کنید

ممنونم... حتما... شما خوبین؟

یک آدم اینجوری یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:22 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااای اینو نگا چقدر بزرگ شده دیگه وقت سز بازی رفتنش شده!!!

خیلی با مزه است! چقدر بزرگ شده

دیگه همینه دیگه... زمان گذراست....

سارا و سالار جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ب.ظ http://sarasalar.bloghaa.com

سلام
الهییییییییییی.خیلی وقت بود نتونسته بودم بیام سام نازمو ببینم ، چقدر ناز و بزرگ شده ماشالااااااااااا

ممنونم که به ما سر زدید... میرسم خدمتتون.

حدیثه یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:55 ب.ظ http://sober

اوخ! چه جیگری شده این سام کوشولوی ما :*

دست بوسن.... سلام هم دارن خدمتتون.

مریمم سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:55 ب.ظ http://cassper.blogsky.com

من مریمم. چند سال پیش میومدم وبلاگتون. کامنت اولی هم مال منه.

خیلی وقت بود دلم برای سام تنگ شده بود. خیلی ناز و دوست داشتنی. ۵ سالش شد. نازی.

با هزار زحمت آدر سوبتون و پیدا کردم بیام سام و ببینم ولی هیچ کدوم عکساش باز نشد.

خواهش میکنم . من خیلی دلم براش تنگ شده. یکاری کنید عکساش باز بشند.

از طرف من ببوسش

سلام
خوبین
ممنون که به یاد ما بودین، من آپ کردم
خوشحال میشم تو سایت خود سام بیاین
شاد باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد